Merhaba hanımlar. Size şöyle bir sorum olucak. Ben 60’la hamile kaldım 74’le doğuma gittim. Şuan bebeğim 15 aylık ve ben 50 kilolara kadar düştüm. Hem bebeğimin ardında koşmaktan hemde emzirdiğim için kilo alamadığımı söylediler. Artık halsizlik göz kararması zayıflığa bağlı her şikayeti yaşıyorum. Sizce ne yapmalıyım? Bebeğimi sütten kesmeli miyim? Kessemde nasıl keseceğim. Çok tiryaki oğlum. Gece sabaha kadar ağzında dursun istiyor. Ne yapıcağımı bilemiyorum