Arkadaşlar hangi aralıklarla emziriyor sunuz kaç öğün gıda veriyorsunuz bn abartıyor muyum acaba🤔 birde akşam kaç gbi emzirip uyutyorsunuz gece beslenmesi yapıyor musunuz asıl öğrenmek istediğim şey şu bn akşam 8 9 gbi emzirip uyutuyrm gecede bir defa emziriyrm acaba bu zamanda uzun bir süre emzirmiurm süt azalir mı ya