lazannesi ahh ahh bu gazlar benm bebeğim de boyleydi her hafta acaba bisey mi var diyip dr gitti çok sağlıklı dediler geri döndük meğer bizim cocuk kolikmis şuan 3,5 aylik oldu hala geceleri sancılanır yani bu gaz olayi sindirim sistemleri gelişene kadar böyle maalesef en büyük ilaci zaman ama tabiki dr kontrolünde fayda var alerji, bağırsak düğümlenmesi, popoda catlaj vs de olabilir mutkaka hekime danışmak lazim🌻