Kizlar 2bucuk ay önce doğum yaptım. Ve bugün ilk defa adet oldum . Tamda denize gitcektik bugün. Ya emzirirken adet kesici kullanılabilir mi acaba. Ve adet olduktan sonra kullanılsa işte yarar mı. Duphaston diye bı ilaci emzirriken onermis bı doktor ama. Bilgisi olan var mi