Alisasaf Kızlar eşim jandarma asayiş kazandı ve 11 ağustosta. Manisa’da eğitime baslicak . Eğitim süreci 6 aymis o süreçte oğlum babasini çok özler sizce bende manisaaya gidip orda ev tutmalimiyim eşime yakın olayım ve hafta sonları görmeye gidebilmek için ?
Dlsss Alisasaf sadece hafta sonu bir gün çıkabiliyorlar dışarı sanırsam canım oda çok yorgun olur tahminine göre çünkü zor bi süreçten geçiyorlar ama sen tercihin yine de
Arifcanmoms1 Alisasaf bneim eşimde polis meemuru 2 inci yıla gireceğiz eğitimleri çok zor oluyordu nisanliydik o süreçte birgün tek izinleri vardı onadada konuşmaya dahi hali yoktu vala
OzgeKaratas20 Alisasaf dısarı cıkma şansı olacak mı bir de onu araştırın isterseniz corona dan ötürü yasaklar koyuyorlar ya 😞
Deletedmom278 Alisasaf Hiç gerek yok buna. 6 ay gelip geçecek boşuna masraf yapmayın. Eğitim bitince zaten yere göre birlikte gidersiniz.
Morcivert061 Alisasaf hiç gerek yok canım hafta sonu izinleri artık sıkıntı oldu çünkü 6ayon 3 ayında 1 gün görürsün sadece. Hemen zaman geçer merak etme . Oğlun hergün görüntülü görsün daha çok görür
dalezgi41 Alisasaf 6 ay boyunca çok sıkı çalışacaklar emin ol boşuna ev tutmanın bir manası yok istediğin zaman gidip goremeyeceksin çünkü. Malesef sabir isteyecek biraz. Normal bir asker neyse onlarda öyle olacaklar büyük ihtimal çünkü bundan 3 sene önce.benim eşimde eğitimdeydi telefon bile.kullandirmadilar nerdeyse
dalezgi41 Alisasaf şuan için soruyorsaniz bazen 24 saat çalışıp 24 saat dinleniyor. Bazen 24 saat çalışıp 36 saat dinleniyor. Bazen 24 saat çalışıp 48 saat dinleniyor. Bir de bazen haftalık 8-5 çalışıp hafta sonu pazar.gubleri izinli oluyor. Yani yerine göre göreve göre değişiklik sağlayabiliyor.