Arkadaslar merhaba. 7 aylık bebegim var 5 gün önce ilk oyuncaklarıyla oynarken kendini sıkıp dişini sıktı. Genelde gün içerisinde cok fazla olmuyo ama yinede 4,5 defa yapıyor. Basını öle sıkıp kendini geriye doğru atması Beni endişelendirdi. Doktoruyla konustum bunların normal oldugunu söledi. Sizde bu tarz bi durum yasayan oldumu hiç? Bana yardımcıı olurmusunuz?