Hayırlı sabahlar anneler saat 4 den beri kızımın kafası ve ayaklarında sıcaklık hissetmeye başladım belkide eşim yüzünden tiklendim bilmiyorum ama ayakları kafası sıcak ateşini ölçüyorum en fazla 36 derece oda değişiyo biraz önce ölçtüm 35.6 çıktı mesela. Kafama taktım ister istemez vücut sıcak değilken kafası ve ayakları yanıyo sizce ateşi olsa ölçtüğümde çıkması gerekmez miydi?