elifimmmt Kızlar yanıtlamak istedim belkide benim gibi çoğu kişi aranızda bilmiyordur, Benim bebeğimde 3 aylıkken böyle bi çığlık atıyordu emzirince emmek istemiyordu ama ayıyla alakası yokmuş bazı besinler sütün tadını değiştirir ve bebekler genelde o sütün tadını beğenmez ve emme reddi olur, ben şahsen karnıbahar yemiştim internetten de biraz araştırabilirsiniz böyle bir kaç besin daha sütün tadını olumsuz şekilde etkiliyormuş sarımsak gibi mesela bebekten bebeğe de değişiyor, O sütümü sağdıktan sonra süt kendini yenileyince bebeğim geri emmeye başlamıştı