1prens1prensesannesii merhaba, öncelikle gazı veya sancısı olsaydı ağlardı veya anlardın sen annesi olarak zaten bu yüzden doktora götürmelik bir durum yok bence, Benim bebeğim bazen saç kurutma makinesi sesiyle uyurdu o aylarda anne karnında gibi hissederdi doktorumuzun söylediğine göre.. Ben onu kucağıma alırdım emziğini ağzına verirdim ve başını hafif okşayarak ayakta sallardım olmadı ince battaniyesini hafif yüzüne doğru örterdim ve o sesle saatlerce uyurdu denemek istersen linkini sana bırakıyorum
umarım seni daha fazla yormaz annesi