Bu durumla karşılaşan varmı lütfen cvp yazın kızım kakasını yapamadığı için kabız oldu dr götürdük lama fitil iğne antibiyotik duphalac diye bir şurup herşeyi verdi ama sadece lama yaparken yapabildi şimdi yine başa sardık bana kabızlığı yok edecek birşey söyleyin ne olur ya