yellowmom8 Neseerol ayarlandığıni bilmiyodum canım bide ayarlayip kullanmayı denicem teşekkür ederim ❤️🤗
yellowmom8 Gzd evet ya bizimkiside öyle kıpır kıpır ediyor dusucek edicek diye panik yapa Yapa ter içinde kalıyorum🤗
Littlemisssunshine S3vk4n ben de beceremedim yenidoğan aparatıyla kullanmayı. Yastık kocaman kangurunun içine sığmıo gibi sanki bi de bacakları sıkışıp gibime geliyor. Ya da ben beceremedim :/
rabia22 Littlemisssunshine bende netten sipariş ettim dün elime geçti YouTube daki videodan bakarak denedim ama dediğiniz gibi destek yastığı kocaman bide bacakları henüz 2. aya yeni girdik iki yana o kadar açılmıyor bacakları bebeğime yanlışlıkla zarar vermekte istemiyorum nasıl kullanılıyor tam çözemedim YouTube daki videoda bebek oyuncak hemencik yapıyor ama gerçekte öyle olmuyor bebeğim kıpır kıpır oluyor arkasını kapatmakta zor 🤦🏻♀️ kullanmayı çözebildiyseniz bilgi verin lütfen 🙏🏻
Littlemisssunshine yellowmom8 canım omuz kilidini yukarıya ensene doğru çekebilirsin. O omuz askısındaki boyun kişidini tutan aparat hareketli. Onu yukarıya çekmeye çalış, ensene getir kolaylıkla kapatırsın, sütyeninib hizasındaysa takamaman çok normal
yellowmom8 Littlemisssunshine bilmiyodum canım çok geride kalıyordu takamiyodum bide böyle denerim çok sağol 🤗😘
S3vk4n @Littlemisssunshine aynen yaa netten baktım yaptım aynısını ama rahat edemiyor sanırım kriz geçiriyor sonra sakinliyor ama dengeli yatmadığı için benim içime sinmiyor çıkarıyorum bende