Derr 2 aylıkken ultrasonda kalça çıkığı olduğunu ogrendik. Çift bez bağladım ancak düzelmedi. 3 buçuk aylıkken palvik bandaja başladık. 6 buçuk aylıkken bandaji bıraktık ve demir ayakkabiya geçtik. 8 aylıkken o da çıktı. Şu an sadece gece kullanıyoruz. Zorlu bir süreçti ama geçti. Umarım çift bez sizde ise yarar daha çok küçük kendi kendine de düzelebilir. Bacaklarını ayrık tutun altını temizlerken falan birleştirip kaldirmayin. Kundak yapmayın, duruşu iyi bir kanguru alın