Kızlar bebeğim 2 aylık ve istanbuldaydık yolculuk yaptık şehir değiştirdik hava değişimindenmidir bilmiyorum bebeğim çiş yapmaz oldu evdeyken sürekli yapıyordu burası çok sıcak 40 derece falan acaba terlediğindennn dolayı mı çiş yapmıyor bilgisi olan var mı ?