Parszn bende öyleyim gece 4 den sonra uykunun en tatlı olduğu saat. Diyorum yat yanına ver memeyi ama yine uyuyamıyorum emiyor 5 dakka süt bitiyor sonra mızırdama başlıyor diğer memeyi ver sonra digerini derken gerilim dolu anlar başlıyor. Bugün ben oturuyorum ya gece emmesini kesmek için çabalıyorum şimdi poyraz efendi sabaha kadar uyuyormuş ne üzülürüm kendime nasıl kızarım kendime 😀 şimdilik uyuyor ses yok tam uyuyor uyanmayacak derim gözümü kapatırım uyanır 😀