Masalikoo Kızlar sağdığım sütümü kızım bitiremeyince dolaba koy çıkar yapıyorum bozulmaması için sizce bu durumda bi sorun olur mu asıl böyle bozulur mu yoksa dolaptan aldım içtiğini içti geri dolaba koyup kullanılmaz mı
zehrabugraaa Masalikoo canım koy çıkar yapma eğer cık fazla ise süt torbalarına koyup tarih saati yazıp buzluğa at birde sana yetecek kadar üst raftan al kapak kısmına koyma sütü ac kappa dolabı bozuluyormş bnde baya sağıp dolaba koymuştum sütüm azalınca kullandım
Masalikoo zehrabugraaa kuzum kızımın ne kadar içtiği bazen belli olmuyor o yüzden öyle yapıyordum o anne sütü özelliği kayboluyor mudur bi kaç kez öyle yaptım umarım sütler hiç olmamıştır 😟
zehrabugraaa Masalikoo ewt kaybediyor canım birdw biberona koyup sıcak su da ılıt bnde öyle yapmştm görümcm bilmediği halde bir şey olmaz demişti Bn baya arastrdm eğer biterse tekrar istese tkrar ıst canım annelik 🤱