Gokceninannesiiyim zaynebimmm 32. Haftada alınan raporun adı çalışamaz raporudur. Doğum yaptıktan sonra ödemesi gerçekleşir. Kişinin maaşına göre miktarı da değişir. Herkes aynı ödeneği almaz
zaynebimmm PonciKom yarim yarim veriolar ya canim 32. haftalik rapor bitti bebek dogdu onun odenesi ilk ne kadardi
PonciKom zaynebimmm bnm oule oldu ilkı az yattı ıkıncısı cok yattı zaten 2020 de zam geldi 7400 faln oldu herhld asgari ğcretle calısırsan tabi daha yuksekse yuksek yatar
Ikzannesi Iyi geceler bende merak ediyodum benimde bebeklerim 48 günlük oldu doğumdan kaç ay sonra alınıyo birde başvuru yapmamız lazım mı
Gokceninannesiiyim Ikzannesi çaLıştıgınız yer yapıyor başvuruyu şuana kadar yatması lazım PTT ye gidip sorun