10 aylık kızım var Sezaryen doğum yaptım. Kızım 52 günlükken safra kesesi ameliyatı oldum. ameliyattan 1 hafta sonra kontrole gittim baktılar ama ameliyattan sonra dahi hep yemekten sonra karnım ağrıdı doktor normal geçecek alışacaksın dedi. 9 ay oldu hala öyle bugün dışarda yedik ordan alışverişe geçtik inanın mağazada bayılmamak için allahım yardım et diye dua ettim. Hep ağrıyordu ama bugün ki Farklı bir ağrıydı. Eşimle çıktık eve geldik. Pazartesi doktora gideceğim. Böyle bir sorun yaşayan var mı ?