Duduickcnkara MerhabaArkadaşlar, Rota virüs aşısı yaptıran varmı öneriyor musunuz peki yardımcı olursanız çok sevinirim? Ben kararsız kaldım baya bir arkadaşım yan etkileri kilo kaybı ve kanlı ishal dedi. Sizce ne yapmalıyım?
Tuba Duduickcnkara Bence yaptırılmalı. Ben oğlumda yaptırdım hiç bir yan etkisi görmedim ve saydığınız yan etkilerini de ilk kez duyuyorum🤷🏼♀️
Kuzumveben Duduickcnkara kesinlikle yapilmali 2 doz seklinde 3. ve 5.ayda yaptirmistik teyzemin oglu eskiden rota virus gecirmis cok tehlikeli aman ihmal etmeyin yaptirin soylediginiz yan etkileri ilk defa duyuyorum hic bir yan etki olmadi bizde
Deletedmom268 Duduickcnkara ben yaptırdım kızıma canım 3 ve 5 ayda. Rota virüsü olsa bile ayakta atlatıyor cocuk ama aşı olmazsa hastaneye kadar düşebiliyor. Aşı sonrada kızımda ates ishal kusma hiç birsey olmadı
Prenses42 Duduickcnkara yaptırmazsan eğer o yan etkiler çıkabiliyor canım senin yanlış bilgilendimiş yaz Google ye araştır bak ve doktorlar kesinlikle öneriyor
Fatmanuraliatilla İlk oğlum da yoktu rotavirüs aşısı veya ben bilmiyordum sürekli ishal oluyordu ve her gittiğimiz de rotavirüs deniliyordu kilo kaybı yaşadık hastanede bile yaptığımız oldu ve şuan 3 aylık oğlum var bu ayın 16 sında yapılacak yapmanızı tavsiye ediyorum canım.
jsmn Duduickcnkara rotavirüsün etkisi olmasın o dediğiniz bende yaptırdım bi sıkıntısı yok.ilk dozda çok agresifti sadece 1 haftaya geçti siniri.ikincide bişey yaşamadık😊
Barbarosy Ben yaptirdim burda cok denk geldim rotaya yakalanip hastaneye kaldirilan bebek&cocuk haberlerine cok korktum acikcasi asi karsiti da biri degilim bebegimin sagligi icin hangi asilari yaptirmam gerekiyorsa yaptiriyorum. Yan etki olarak sadece biraz huysuzdu ama oyle aman aman bir sey degildi bir iki gune gecti asinin tadini sevmedi sanirim onun disinda baska bir yan etki olmadi cok sukur
linakusunannesii Bence de kesinlikle yaptırılması lazım biz 3. Ayda yaptırdık ilk dozunu şimdi bu ayın 16sında da 2. Dozu yaptırıcaz 5 aylığız
MetehanAlp Duduickcnkara etrafımdaki cogu annenin neredeyse hepsi ben sormadan rota aşısını yaptırdın mı bak kesin yaptır ben ilk cocugumda yaptırmadım oğlum ishalden ateşten mahvoldu dıye soyleyen cok oldu ben zaten çoğu aşıyı gerekli buluyorum 3 aylıkken yaptırdım ne ateş ne huzursuzluk hiç yaşamadım bu ay 2. Dozunu yaptırıcam nasıpse pahalı bir iğne ama şimdi olmazsa hastalandığında hastaneye ilaçlara verıceksınız bu parayı üstüne kilo kaybı ateş iştahsızlıkta cabası 🤷♀️
Humi Duduickcnkara anneler grubumuz var 90 kusur ksiilik yarisina yakininyaptiramadi. Soyle eger bebeginiz allerjik bebekse doktorlarin buyuk kismi onermiyor. Allerjik oldugu icin yan etki olayi daha fazla goruyor. Hatta iki gun once ilk dozu yaptirdi bi anne cocukta mukuslu kanli kaka, aglama krizleri olunca doktor ikinci dozu onermedi. Doktorunuza danismaniz dogru olucaktir