SumeyyeC benim dikişli oldu ameliyatım. Piterjium olan saydam kısmı çıkarıp, göz kapağının altından alınan doku nakledildi. Lokal anestezi ile yapıldı, 3-4 gün batma hissi oluyor sonra geçiyor. Damla kullandım bir süre. Tekrarlama olasılığı var, benim 3 yıl oldu şu anda tekrarlama durumu yok. Ama bebeğe şu anda bi girişimde bulunacaklarını sanmıyorum ben. Dediğim gibi diğer gözümde de var, sorun oluşturmuyor. İrisi kaplamalığı sürece problemli birşey değil, takip edilir, risk oluşturursa mudahale edilir diye düşünüyorum. Sadece astigmata sebep olabiliyor, yok denecek seviyede.