Elifcik Kızlar 3 aylık kızım üst solunum yolu enfeksiyonu için 3 gündür duacıd kullanıyor ve ishal oldu kaç gün kullanmam gerekir acaba bıraksam olur mu
Zeynepeymen Elifcik antibiyotıgın suresi en fazla bir haftadır ama bebeklerde bes gün fln oluor genelde birde antıbıyotik kullanıldı zmn isal yapar normal bir durum
Fth Geçmiş olsun antibiyotik başlandımı en az beş gün kullanılmalı diye biliyorum yoksa daha kötü olur ishal olmasıda normal içindeki mikropları atıyor .benimde bebeğim hasta 🤒 Rabbim şifa versin yavrularımıza