Saime3435 benim kizimda 6 ay 2 gunluk. doktor kontrolumuz vardi oturabiliyor mu dedi. mama sandalyesinde ya da yastikla vs oturuyor ama cok degil dedim. doktor oturttu bakti vs 6. ayin sonuna dogru destekli 7. ayda da tam oturur dedi. ama sormasi beni de endiselendirdi acikcasi. ama okuyoruz burada genelde 7-8 ayi buluyor diyor anneler