Nermin_524 Merhaba anneler doğumda aşiri kilo almamdan ayagimda ve göbeğimde çatlaklar oluştu şimdilik badem yagi kullaniyorum başka tavsiyesi olan varmidir yapmişse gecirmiş lütfen yardim
elizinannesi-19 Nermin_524 bio oil ve kakao yağı diyorlar. Biraz pahalı ürünler. Bana fazla geldiği için alamadım. Ama ilk fırsatta almayı düşünüyorum. Kullanan çok kişi var ve memnunlar