Kızlar 3 aylık bebeğim var bu ay adet oldum şu andada adetliyim çocuğum ben adet olduğumdan beri beni emmek istemiyor ağlıyor gogsumu verince kafasını diğer tarafa çeviriyor ağlayarak internette adetli günlerde sütün hormonlardan dolayı tuz miktarinin arttığını veya tat oranının azaldığını okudum böyle bı durumla karşılaşan var mı yoksa çocuk memeyi istemiyor mu artık anlayamadım çünkü sütüm yok benim 5 çay kaşığı anca çıkıyor mamayla besliyorum böyle giderse mamaya kalıcak sadece çocuk vitamin olsun diye azda olsa emziriyodum onuda kabul etmiyor 🤷