Merhaba kızlar emzirirken saçınıza boya yaptırdınız mı pazar günü ombre yaptırmak istiyorum acaba bir sakıncası olur mu 1 ay oldu doğum yapalı hamileliğim de de hiç boya yaptırmadım doğumdan sonrayı bekledim hep malum saç rengim kötü oldu boya yaptırmak istiyorum artık bir sorun olmazsa eğer cevap verirseniz sevinirim teşekkürler 😇