MelisBesteninAnnesi
Merhaba 🌞 Postu açmaktaki amacım sanırım kurtarıcı annelerden yardım almak 😣
Benim kızım 7 aylık olacak 10 gün sonra yaklaşık bi hafta önce uyurken hırıltıları vardı bi gece öksürdü ertesi gün sabah öksürerek kustu yani balgamı attı doktora götürdük hemen doktor dişi çıkacak dedi Boğaz’ı da kızarmış dedi bi tane şurup bi tane burnuna sprey bi tane de dişleri için jel verdi ama huysuzluk devam ediyor doktora sordum bi arkadaşım papatya yağı önermişti kullanıyım mı dedim gerek yok ben jel verdim dedi ama kızım çok fena öksürüyor dişleri kaşınıyor ve sürekli burnu akıyor grip yani gecesi gündüzü karıştı anca yorulunca uyuyor tavsiye ettiğiniz önemli bilgilere ihtiyacım var şimdiden çok teşekkür ederim