ankarahanimefendisi bir ara rutine bağlamıştım ama şuaralat bıraktım neyse rutinim şuydu; dişlerimi fırçaladıktan sonra yüz yıkama jelimle yıkıyordum ardından göz kremimi sürüp ellerime yüzüme nemlendirici sürüyor en son boynuma iki fıs hafif bir koku sıkıp yatıyordum ama şuaralar huysuzluğu çok arttığı için yanında bayılarak uyuyorum😅