Hmdk Efendikadin gayet iyi merak etmeyin bir kaç ay sonra kilo alımı cok az oluyor suan ne kadar alsa kar bol bol emzirin
Hmdk Efendikadin benşm bebegımde iki aylıkken 5 bucuk kiloyu geçiyordu suan 9 aylık 8 kilo dediğim gibi cok azalıyor hele ek gıdada oyle kilo alımı olmuyor hareketlenince bebekler yedikleri direk enerjısıne gidiyor maşallah bu arada
Azra2020 Efendikadin maşallah rabbim nazarlardan korusun kuzuyu 🧿🧿🧿 bnmki 3880 doğdu sonra kilo düşüş oldu tabiki zamanla aldik
Hmdk Efendikadin 4. 5. Ayından sonra azalır artık bebek büyüdükce azalıyor hele 1 yasında artık 100-200 gram alıyorlar o derece hiç almayan bebekler bile oluyor benim oğlum 3.ayından sonra azaldı alımı
MuMuBu Jiyansiya maşaAllah benimkide 3400 dogdu 4.ayına 6.450 ile girdik 😀 anne sütü mü alıyo sadece bebeğiniz
aramsamsam Efendikadin kız ise üst sınır 6400 erkekse 6600. Ortalamanın üstünde kilosu var ama üst sınırı geçmemiş o yüzden normal endişe etmeyin.
MelekBirAsel Efendikadin canim mamayla mi besleniyor yoksa anne sutuylemi? masallah subhanAllah rabbim esirgesi
Mevaomer Efendikadin maşallah canım benim normal bence benimkide öyle doktor kontrollerde hep iyi bakıyosun der
Jiyansiya MuMuBu sezeryan oldum ben.ilk günler sütüm çok azdı günde bir kez mama veriyordum o sürede sütüm toparlanıyodu.doğduğundan beri öyle yaptım öyle devam ettim 😁😁
Arasannesi Efendikadin normal yanı olabılecek bır kılo.hemen hemen 2 aylık bebegınız ortalama 1 ayda 1 küsür kılo almıs yanı.benım oglumda oyle aldı ılk 2 ay 1200-1150 cıvarı.güzel masallah.anne sütümü alıyor