Mom103 Haziran 6 da biz de maalesef yakalandık şu menen hastalığa . Rabbim kimseye yaşatmasın döküntü vermeden tanı da konulmuyo. Önce ateşler içinde yandı yavrum 3 gün sonra 3 gün de döküntü döktü kırmızı kırmızı😔😔Büyüklerde uçuk yapan virüs 15 aylık altı bebeklerde 6. Hastalığa neden oluyomuş. Havale riski çok yüksek . Ateş kontrolü çok önemli . Ben ılık suyla her ateşi çıktığında yıkadım . Herhangi bi ilaç verilmiyo. Doktorumuz sadece vücudu için losyon verdi günde üç defa . Nemlendirip besliyo