musmutluanniskos Selam kızlar. 1 yıl önce Joie Titreşimli ana kucağı almıştım. Bebeğim büyüdüğü için satıyorum. 1600₺ ye vericem. İlgilenenler yazabilir
musmutluanniskos Deletedmom348 hayır. Ama bebeğim kucakçı olduğu için hiç kullanmadık ve sıfır ayarında. İlgilenenler yazabilir ilgilenmiyorsanız neden yzıyorsunuz :)
musmutluanniskos Deletedmom99 ahahaha ne çok gerilmişsiniz kimseye zorla satmıyorum canım :) herkesin bir aklı var sadece sizin var sanmayın.
Tugbikoooooooooooo E bebekte 1200 trendyolda 1800 TL. 2.el fiyatı 1600. Bu tarz bir şey almak istiyorum ama çok pahalı
prensannesiii14 Tugbikoooooooooooo ben 800 ye satıyorum canım ilgilenirsen garantisi var ve temiz resim atabilirim
Tugbikoooooooooooo prensannesiii14 pahalı cnm 2. El için 300 fazla verir sıfır alırım teşekkür ederim ama
prensannesiii14 Tugbikoooooooooooo sen bilirsin canım sıfırı r bebekte 1200 https://hizliresim.com/0k2BPp Benim elimdeki bu ikinci eli zaten 700-800 arası