Nunu2020 Merhaba 4 ay önce doğum yaptım 15 haziranda değer 0,17 idi 1 temmuzda tekrar kan verdim bu seferde 0,03 çıkmış değerim.sizlerinde bu şekilde oldumu başına gelen sonradan kendi kendine düzelen varmı
Duygusm Nunu2020 Benim de 0,1 çıktı doğumdan sonra. Doktorum endokrine yönlendirdi, gideceğim. Çok saçım dökülüyor 😐
Siblkrdg Nunu2020 evet aşırı dökülüyordu aboo şimdi tedavi görüyorum ilaç kullanıyorum tirotim çıktı işte ultrasyondan boğazıma baktılar nodrn çıktı iki hafta sonra gel kanina bakacaz dediler ve saçımı boyattım çok ta faydasini gördüm banyoda taramadim hiç hep dökülüyordu kestirdim faydasını da gördüm çok dökülüyordu çok elime geliyyodu reesmen birazda olsa durdu
Nunu2020 Siblkrdg bende randevü alıp gidicem 0.03 çıktı sonucum bu hafta halledicem olıuk oluk döküldü