pirov lütfen bu postta kaynayıp gitmesin ya.
biz 7 aylığız desteksiz otıramıyor. Ek gıdada başarılı gidiyoruz ama öğünlerde tekrara düşüyorum yeni neler yapabilirim araştırıyorum.
emekleme yok sürünüyoruz ☺️ Ama koltuktan tutunarak popodan da destek vererek ayakta durabiliyor basabiliyor bi 3 dakika falan.
memmm ve mamm dışında birşey söylemiyor 😂
gün içinde sürekli mızmız kucak istiyo, oyunlar oynamayı seviyoruz.
ne bulsa ağzına götürüyor 🤦🏻♀️ Elimi kolumu bacağımı heryerimi ısırıyor 🤦🏻♀️ 4 tane dişi var erken çıkardı. İki tane daha geliyor.
gece uykularımız güzel iki kere emmek için uyanıyor. Gündüz uykularıda eh işte kısa kısa uyuyor.
oyuncak tavsiyelerine ihtiyacım var