Merhaba Hanımlar 5 aylık bir bebeğim var yaklaşık 2 haftadır sürekli mızmız gece neredeyse saat başı uyanıyor ki öncesinde böyle değildi 2-3 saatte bir uyanırdı 2 gündür de emerken birden hart diye mememi ısırıyor yüzünde egzama tarzı döküntü var doktora gittik merhem verdi ama 2 hafta oldu geçmedi ne bulsa ağzına atıyor ısırıyor bazen kucagimdayken birden yüzümü tutup yanaklarima yapışıyor ama öyle yoğun dolu dolu salyası yok bunlar diş çıkarma belirtisi mi ilk bebeğim çünkü