Hafsamm canım doyduğuna emin ol doymuyor olabilir bende başta öyleydim tecrübesiydim doymuyormuş meğer iyice doyduktan sonra uyuyordu bayağı bende gaz diyordum doktora bile gittin gaz değil dedi doymuyor sürekli emzir yine durmuyorsa mama dene doyup rahat ediyorsa anla ki doymamıştır.