Ulasece Hanımlar iyi akşamlar kızımın gözü 3-4 gündür kanlı tek gözü sadece burnuna yakın kısmi ama ağrısı falan yok sanırım çünkü ben değiyorum ağlamıyor ilk defa oluyor birşey yapmam gerekir mi normal birşey mi
Kvncprns Ulasece aynısıngelmişti başıma ve doktora götürdüğüümde çapaklanma yoksa endişe etme demişti. Sanırım ya tozdan oldu yada güneşten ama geçmişti sonra kendiliğinden.
Betul055 Ulasece 16 aylık kızım geçen hafta oldu 3-4 gün geçmedi göz doktoruna gittik enfeksiyon dedi damla verdi çok şükür geçti
Ulasece Kvncprns teşekkür ederim çapaklanma yok bizdede kızım beyaz tenli belkide güneşten oluyor dediginiz gibi