Hanımlar merhaba 20 günlük taze anneyim ve emziriyorum. Kardeşim bana geldi ve sütünü sağ gece ben bakarım bebeğe diyor ama internetten bakınca oda sıcaklıgında 3 saat bekleyebilir yazıyor. Bilmiyorum sağmalımıyım nerde saklanmalı. Buzdolabında saklanabilirmiş ama soguk soguk mu içicek bebek offff allah için bilen biri yazsın cok cahilimmm😭😭