Flashtv Merhaba dizinde bebeğinizde uykusuzluk iştahsızlık oldumu sabahtan beri bebeğim mama da meme de yemiyo napcam bilmiyorum sadece ayakta gezdirince biraz susuyo 12 saattir ayakta gezdiriyoru napıcam ne zaman geçer acaba bu durum
gezentianne Flashtv Evet korkmayın biz de 38.5 ateş ve halsizlik yaptı tüm gün uyuklamıştı. Yarım fitil verdk ateşi düştü. Ertesi gün de iştahsızlık ve huysuzluk oldu. Bu 2. ay aşısının 2. dozları olan 4. ay aşısında ise hiç birşey olmadan atlattık. Bedeni virüsle savaştıgını gösteriyor üzülmeyin bir iki güne düzelecektir
amineerva Flashtv birkaç güne geçer inşallah, huysuzluğu benim bebeğimin de geçmişti ama mama ve memeyi reddetmesi 15 gün falan sürdü ama sizde olacak diye bir şey yok inşallah yarın daha iyi olur