Kızlar selam. 37 günlük oğlum var. Sürekli burnu tıkalı. Her gün serum fizyolojik sıkıp açıyorum sümük oldukça çekiyorum ama fayda etmiyor. 10 gündüe böyle. Hele bugün genzi dolu olduğu için burnundan kustu. Sesi bile dğeişiyır. Doktorlar sadece açık tutacaksın diyorlar başka bir şey demiyoelar. Deneyimli anneler neler yapabilirim.