saripapatyam2 Kızlar ilişkiden bir kaç saat sonra kahverengi kanama olmuş akıntı şeklinde.. Doğum kontrol hapı kullanıyorum.. hamile olamam yani.. neden olmuş olabilir doktora gideceğim illaki ama korktum nete bakınca 🙁
iki_prens_annesi_ saripapatyam2 ne zaman dogum yaptınız bende de oldu iki kere dogum yapali 3 ay oldu
Alppp saripapatyam2 saripapatyam2 cnm kahvetengi akinti bnmde oldu rahim agzinda et parcasi varmis ondan oluyormus doktorum aldi
MayneymisAltintop Benmde başıma geldi canım. Rahim ağzında kocaman bir yara varmış 😪 emziriyor san alttan fitil veriyor emzirmiyorsan güçlü bir hap verip 1 haftada geçiriyor. Ama çok büyükse ufak bir operasyon yapılıyor.
iki_prens_annesi_ saripapatyam2 o zaman bi doktora danışin onemli bidey olabilir benim 40imdan sonra 2 kere basima geldi leke baska da olmadi şükür insallah sizinde mühim degildir
Momofkerem saripapatyam2 benim bebeğim yaşında benim de oldu geçen gün korunmamıza rağmen yerleşme kanaması sanıp korktum ama havalar çok sıcak diye galiba o günün akşamı aybaşım başladı halbuki daha 6 gün vardı ki normalde çok düzenlidir
MayneymisAltintop saripapatyam2 yok gerek kalmadı. Ben iki farklı doktora göründüm farklı sebeplerden. Profesör olan yakmaya gerek kalmadı dedi. Bu yaşlarda doğumdan sonra olabilir ilaç fitil krem vs verdi geçti şükür