Dilekmh fistikcisahap canım benim doktorum blender önermedi besin değerlerini kaybetme dedi. Cam rende aldım buharda haşlıyorum sonra cam rende de eziyorum İçine de minnacık zeytinyağ damlatıyorum ki hazımsızlık yapmasın diye.
fistikcisahap Birde son olarak affınıza sığınıyorum, az miktarda nasıl yapacağız bunları minik minik?🤔
DogaLina Purple13 biz 4. Ayda basladıgımız için yutma refleksi yoktu. Blandar sonra parmaklarımla ezdim verdim şimdi çatalla eziyorum bazı seyleride normal veriyorum bunuda doktorumuz demişti. Aynen doktorların fikirleri farklı oluyo hep. Biraz bebegi gözlemleyip ona göre hareket etmek gerekiyo
fistikcisahap Hayırlı akşamlar hanımlar, son bir şey daha soracağım🙈🎈 kaşık mama kullananız var mı? Bunu ne zaman verdiniz? (Yoğurt ve sebze püreleri sonrasında mı?)
Misskokulum fistikcisahap aklınızdaki soruları bana sorabilirsiniz ek gıdayla ilgili tecrübeliyim yardımcı olurum