biraskmasali Bugüne kadar sadece 3 kere ağlarken gözyaşı aktı. 1inde anne sapkasini takarken sacini cekti yanlislikla. Digeri uyaninda beni goremedigi icin. Digeride ben ayaginu kapiya carptim 😭 Ben genelde bebegimi aglatmiyorum. Aglamaya krsi fobim var 🙄 diger aglamalari yalandan zaten iki cee ee yapiyorum gülüyor 😁