Morcivert061 İlk defa gördüm enfeksiyon tespiti yapıyormuş Migros ve eczanelerde satılıyormuş. Bence çok mantıklı kötü koku vs. Olduğu zaman acabamı demeden erken teşhis olur. İnşalla tespitinde doğrudur ☺️
aramsamsam Morcivert061 Ihmm incelenmeli aklıma yazayım bu ay sonu kontrolde idrar bakılmasını isteyecektim alıp bide tahlille kıyaslarım işe yarıyormu diye😅
Alinaninannesi Morcivert061 ben de şimdi reklamını gördüm nasıl ki acaba kullanıp doğruluğundan emin olan varsa yazsın bilelim 😅
Minikcivcivim Morcivert061 ya çok güzel bir şey. Kız bebeklerde idrar tahlili vermek o kadar zor ki🤦🏼♀️ inşallah işe yarıyordur
Minikcivcivim Yademm idrar torbası ile. Ama o torbaya erkek bebeklerdeki gibi idrarı denk getirtmek o kadar kolay olmuyor😒
gozdeteacher Morcivert061 Allah’ım bunu da mı icat etmişler. 🤪 Gerçek sonucu veriyorsa süper! Ama güvenilir midir ki yani bu işin onca doktoru varken sadece bi bezle anlaşılır mı ki? Ben şok.
Morcivert061 Minikcivcivim ben artık her ay verdiğim için ustalaştım idrar almakta😂 ama Allah kimseyi mecbur bırakmasın
gozdeteacher Morcivert061 Bi araştırayım bakayım ben şu bezi. Merak ettim açıkçası. Pahalı olmasa gidip alırdım da pahalıymış da.
Morcivert061 gozdeteacher sürekli kullanmak yerine bezde koku renk değişikliği olduğu zaman kullanılır bence bende araştırıp alıcam çünkü
gozdeteacher Morcivert061 Tabi canım sürekli kullanılmaz. Denemek için pahalı geldi yine de hani doğru sonuç verir mi diye. 🤷🏼♀️ Ama doğru sonuç veriyorsa paket paket alırım 🤪