Perihanokutan Kızlar uni baby emzik biberon temizleyici aldım nasıl kullancam ben bunu😒 Kullanan var mı??
Bendeanneoldum Perihanokutan ben hergün sıcak suda kaynatıyorum hiç kullanmadım temizleyici belki bilen biri vardır postunuz üstte kalsın 🥰
TwinsmomDA Perihanokutan bende bulaşık deterjanı kullanıyorum sonra iyice durulayıp steril makinesine koyuyorum 🌹
Rrraaaiiinnn Perihanokutan merhaba bende bu marka kullanıyorum valla 5 lt su hiç yapmadım cunku nasil yapsam tutup bi mama kaşığı için dikcek vb dedim kendime normal deterjan sıkar gbi süngerine bebegimin sıkıyorum lyle yıkıyorum bolca durluyorum sonra sünger ayrı kullanıyorum bebegime sizde öyle yapin bence ama 5 lt. Hiç yapmadım bazı sitelerde yorumları okumuştum yoğun durulabmiyor diye ama ben durulayınca elimle ekliyorum bisey gelmiyor umarim su ile karıştırıp yapmadığım için bi zararı olmamıştır 11 aydır bu şekilde kullaniyorum😄
Fulya34-01 Perihanokutan Ben de kullanıyorum genişçe bir kaba biberon mama kaşığı silikon önlüğünü ilk önce kaynattığım suya basıyorum sonra deterjan koyuyorum 1 yemek kaşığı sonra eldiven giyip ellerimle yıkıyorum sünger kullanmıyorum belki bu yazım size yardımcı olur.😊
BrcAzra Perihanokutan Ben hic kullanımını okumadim tek okumadan kullandığım ürün sanirim suan gorunce farkettim🤭 ben bulasik süngerine dokup bulasik yikar gibi kullaniyorum vallahi🙄😏
Sblsrgnsn Perihanokutan ay 5 lt falan diyolar dabakma sen onlara normal bilasik yikar gibi yikiyirum bende ya sungere dokuyirum biraz oyle yıkıyorum ya da goz karari sutun icine dokuyirum normal deterjan gibi
Perihanokutan Rrraaaiiinnn Şimdiye kadar bi sorun olmadıysa iyi 😂bende öyle yapıyım o zaman 👍 5 lt su koy yok içine 1 tatlı kaşığı ekle🙄 ölme eşeğim ölme kim uğraşcak o kadar 🤣🤣yıka gitsin bulaşık yıkar gibi
Rrraaaiiinnn Perihanokutan aynen benimde uğraşacak vaktim yok yani yaparım ama sonra nasil her seferinde dökeceğim hadi kucuk fisfisli biseye koydum o bitecek tekrar boşalt 5 lt bi yerde sakla falan aslında dedikleri gbi yapsak çok fazla zaman kullanım olur tabi ama böyle e 5 aydır tabakları ondan once biberon vb yikadim daha 1. Sise anca bitecek yani düşünün siz bereketli urun
Perihanokutan Her kullanım sonrası pratik olur diye almıştım bunu . Genelde arada bir kaynatıyorum dezenfekte olsun diye☺️
TwinsmomDA Aslında ben milton kullanıyorum 5 lt ye 30 ml koyuyorum dezenfektan suyu oluyor biberonu sudan geçirip koyuyorum 24 saat yapabiliyorum sonra normal deterjanla yıkayıp steril edince suyu yenileyip öyle kullanıyorum.
aramsamsam Perihanokutan ben normal süngere döküp temizledikten sonra kaynar sudan bi geçiriyorum öyle 5lt su falan yapmadım. Ebebeğin kendi markasını kullanıyorum ben.