Skbn01 Kızlar merhaba benim bebeğim 8.ayın içinde 6.aya kadar hep sma kullandık 1 numara çok iyi geldi kızıma ama 2 numaraya geçtiğimizden beri kızım kabız her gün bağırıyor mamayı değiştirmek istiyorum sizce evolvia mi bebelac gold mu daha iyi. Kızımın kilosunu koruyacak besleyecek bir mama istiyorum bu arada
Nicemother Skbn01 canım ben ikisini de kullandım evolvia kızımı doyurmadı hep aranıyor ve ağlıyordu. Hastanede bebelac gold başlamışlardı onunla devam ettim. Bebelac gold un içinde probiyotik var kabız olmamasını sağlıyor…
Hilponcik Skbn01 6 aydan beri evolvia kullanıyorum hiç düşünmeden başla bence kilo alamı da çok iyi gazda yapmıyor valla
Trkanmete Evolvia. Doktorumuz bize bebelac dışındaki tüm mamaları kullanabilirsiniz bebeğiniz hangisini daha çok seviyorsa demişti.
Trkanmete Skbn01 hayır canım denemedik canım bebeğim 3aylık sadece ilk ay mama içmişti hipp mama ve sma önermişti bize sindirimi kolay olmasından biz hipp kullandık şuan sadece anne sütü alıyor. Bebelac mamanın içeriğinden dolayı önermediğim trk mama o. Bebelac dışında bebeğiniz hangi mamayı severse onu kullanabilirsiniz demişti
Derya70 Evolvia ya başlamıştık biz bir numara kabızlık sorunu vardı doktor evolvia önermişti hala da onu kullanıyoruz, şimdi bebeğim 6 aylık evolvia 2 ye geçtik, güzel içiyor kilo alımı da iyi
Sadiyealp Skbn01 bebelac gold kesinlikle tabi bebekten bebeğe değişir ama bizde kabızlık falan yapmadı yaklasık 4 aydır kullanıyorum