Zeykemk26 yalnız değilmişimmm ya benim kızımda öyle arabaya bindikli başlıyoruz hatta evde sarılıp sarmalamonca da başlıyoruz hastaneye gidene kadar kan ter içinde kalıyorum susturcam diye bir kere şehirdışından gelirken bi başladı ağlamaya hiç yapmadığımızınyaptık arabanın içindr kundağına koyduk salladık öyle sustu araba çarpıyo galiba bizim bebekleri 😃