Hanife_zybk09 Mamajo aldım kızlar sütümü tam çekmiyor manuel bile daha hızlı çekiyor kızlar ne yapmalıyım kullanan var mı
Denizezgi Hanife_zybk09 makinada bir problem olabilir mi? Ben baby plus tekli eşektrikli kullandım 10ay gayet iş gördü ki sağarak besliyorum sürekli. Sonrasında bebeğim hareketlendiğiniçin lansinoh çiftli ye geçtim. Mamajo kullanmadım ama baby plustan kötü olcağını sanmam yani
Semxe Hanife_zybk09 bende mamajoo elektrikli tekli süt sağma makinesini aldım. oğlum 18 günlük 10 gündür düzenli sağıyorum 15 dkk da tek göğüsten yaklaşık 100ml geliyor. gayet memnunum canım. belki makinede sorun vardır. hatta emziriyormuş gibi artık meme uçlarım bile acıyor
MervEdiz Denizezgi lansinoh çiftli elektrikli de asla çekemedim beceremedim galiba püf noktası var mı ?