Bebeklerinizin aşılarını hastane de mi , sağlık ocağın da mi yaptırmayı tercih ediyorsunuz hanımlar? Ben bir aksilik olursa Allah korusun hastane de olmak daha mı mantıklı olur diye düşünüyorum? Henüz çok yeni anneyim ☺️ Sizlerin tecrübelerini merak ediyorum açıkçası 👍