EmineAhlas Oğlum 40 günlük dünden beri kaka yapmıyo normal mi varsa bilgisi olan lütfen yazsın panik oldum
Fatihinannesiii Benimki de iki gün yapmadı çok ağladı doktora gittik röntgen çekindik çok gazı varmış fitil verdi
EmineAhlas Fatihinannesiii doktoru aradım normal dedi 5 güne kadar yapmaması karnında şişlik var mı dedi yok hala yapmadı ya
Ylmzyagmur Benim bebegim de 40 günlük aynı dünden bu yana yapamadı karnida sis masaj ypyrm arada 1 2 gdyr ama çiş yok yavrum tam uykuya dalıyor sanci gelince geri uyanıyor 1 haftadır böyleyiz 2 kere uyarınca yaptı bidaha ypmk istemiyrm kendi yapsn diye bklcm.