Kızlar selam, dün 1. Ay aşımız vardı. Oğlum dün ve bugün çok huysuzdu. Dün aşıdandır dedim ama bu aşı huzursuzluğu kaç gün sürer ki o kadar huzursuz ki sürekli ağlıyor uyumuyor. Çok üzülüyorum elimden birşey gelmiyor 😕 normal de zaten gazlı kolik bir bebek ama bu 2 günkü huysuzluk kadar yapmazdı bana ne yapacağımı şaşırdım siz neler yaşadınız