Sulegkdmr Merhaba arkadaşlar 4 aylık bir kızım var ve korunma yöntemi olarak spiral taktırmak istiyorum herhangi bir yan etkisi var mı acaba veya korunma yöntemi olarak Iyi bir seçim mi?
Fatmanurr Sulegkdmr prezervatif ve doğum kontrol hapına nazaran bir tık daha güvenilir sanki diğer yöntemler hakkında bilgi sahibi değilim. 1,5 yıldır spiralle korunuyorum şimdilik bir sıkıntın yok.
Zerr Sulegkdmr Yan etkisi akıntı arttı ve adet günü ve miktarı da arttı. Doktor da söylemişti bunlar olabilir diye en korunaklı yöntem tavsiyem
anakraliceee @Sulegkdmr bence en iyisi canım düzenli kontrollerini de yaptırdın mi hic bir sorun olmuyor.ben ilk gebelikten sonra 5 sene kullandım. Ikincisini isteyince çıkarttım doğumdan sonra 1 ay önce yine taktırdım memnunum ben
Sulegkdmr anakraliceee ben evlenir evlenmez hamile kaldığım için ikinciyede hemen kalırım diye korkuyorum :) Allah olmayana versin bi 3 yaşına kadar beklersem çok iyi o yüzden dediginiz gibi spiral daha iyi olur çoğu kişiden kilo yapıyor diye duymuştum ben
Sulegkdmr jsmn evet onu da çok duydum bi tanıdığım mesela 1 buçuk yaşında bir oğlu var spiralle korunuyordu ve şimdi ikinci çocuğunu kucağına aldı 😂
cinar-annesi Bende şuracıkta bekleyeyim evliliğin 10.gününde hamile kalmış bir lohusa olarak 😂 nasıl korunucaz bilemiyorum 😂
Sulegkdmr cinar-annesi çok doğru diyorsun bende evlenir evlenmez hamile kaldım 😂 o yüzden korkuyorum anadan gelme bi doğurganlık var sanırım bende 6 kardeşiz biz 😂😂