Zezemeze Arkadaşlar desteksiz uyku için en erken 4 aylıkken mi 4.ayda mı başlayabiliriz? Bebeğim 3 ayı bitirdi 4.aya girdik bu ay verebilir miyim eğitim yoksa bu ayın bitimini mi bekleyeyim?
_Busra_ Zezemeze yani başarabiliyorsan şimdiden ver ama erken sahan çünkü günü gününü tutmaz onun bi baktın dişi çıktı herşey mahvoldu falan birde yeni yeni etrafı görüyor keşfediyor daha bişeylerin farkında değilken bozma düzenini derim
Bilgiliannem Zezemeze başla canım ne kadar erken o kadar iyi.büyüdükçe daha zor.emerek uyutmanı pek tavsiye etmem.memede uyuyacagini anladığın an ayaklarının altını gidikla uyumasına izin verme.memeyi emip bırakır zaten sonra mayışıksa yatağına koy pış pış gözünü yatağında kapasin.
Zezemeze _Busra_ ne zaman vereyim peki? Emerek uyuyor çok yoruluyorum özellikle akşam uykusuna yatırırken. Acaba geç oldukça daha fazla alışmaz mı emerek uyumaya :/